Závody Louny a Žamberk

25.07.2011 09:35

16.7. 2011 jsme vyrazili do Loun na dvojzkoušky. Vzali jsme to s mezizastávkou přes Litoměřice, kde byli Forťáci na výcvikovém táboře. V pátek odpoledne jsem s nima potrénovala a v sobotu dopoledne vyrazila do Loun. Běželi se dvě zkoušky, parkury stavěl Petr Rybář, a musím říct, že ani jeden parkur se mi nelíbil už při prohlídce. Samé outy a lámání psa do protisměru. První běh jsem tradičně při otočce na čelo ztratila pojem o prostoru a zacláněla Alfíkovi přímo před překážkou, kterou měl skákat, tak ji chytrolín vzal zezadu a DISK. Druhá zkouška se nám moc povedla, plynulý běh bez mého zmatkování, splnění zkoušky jsme byli opravdu blízko ovšem zklamala zóna na kladině a 3.místo.

Hned následující víkend 23.7. 2011 jsem cestovala až do Žamberka. Je to taková moje tradiční záležitost, takže jsem nemohla vynechat ani letos. V předchozích letech se závody konaly až v polovině srpna, každoročně se v pátek přihnal liják a cvičák vytopil. Letos pořadatelé závody posunuli na červenec, pro jistotu tedy pršelo už od středy, aby byl cvičák opět pod vodou. Parkur se tak přesunul na blízkou louku a myslím, že to závodům vůbec neuškodilo, spíš naopak. No a jak nám to běhalo.... Bylo to mé první setkání s dvojicí rozhodčích Roman a Iveta Lukáčovi, pro ně typický prvek parkuru byla skočka, která se šla i 4x.Úvodní jumping se nám moc nepovedl, dvě tyčky (klasicky jednička a pak jedna uprostřed parkuru při třetím průletu stejnou překážkou) a ještě malá časová ztráta, když si to Alfík namířil na špatnou překážku, ale ještě jsem to uřvala. Jumping se běžel jako zkouškový, A1, A2, A3 se tedy vyhodnocovalo zvlášť a dvě chyby nám stačily na 3. místo. Zkoušku jsem opět zkazila já, když jsem zkratově běžela úplně jinak než jsem si to prohlídla a stáhla tak Alfíka na skočku mimo pořadí. Jinak se ale snažil a dokonce dal i zónu na kladině. Záverečné agility se celkem povedlo. Zónu na kladině jsem viděla dost špatně, bo se točilo zpátky, takže jsem Alfíka nechala pěkně před sebou, z mého pohledu vypadala skočená, nicméně mávnutá nebyla. Čistě to ovšem zase nebylo neb jednu ze skoček, která se šla třikrát Alfík zase sroloval. Čistý běh se ale nepodařil nikomu a čas jsme měli nejrychlejší, takže nakonec překvapivě 1. místo.