Zimní pohár 2 - 05. 12. 2015 Všetice

08.12.2015 15:21

Mikulášská sobota 05. 12. 2015 byla u nás závodní. Vyrazily jsme do Všetic na druhé kolo Zimního poháru. Vstupenku ode mě dostala opět jenom Dorka. Na Alfíka v této hale nemám nervy a s jedním psem mám jako pomocník víc klidu. Ranní Large skupina se trošku protáhla, takže se na začátku víc jak hodinu a půl čekalo. Naštěstí už to pak mělo rychlý spád díky bleskovým přestavbám a svižným parkurům Petra Pupíka, ale stejně jsem přijela domů o hodinu později než jsem slíbila. Naštěstí to kluci doma zvládli bez řevu a jiných pohrom.

A jak nám to běhalo? Jako obvykle ve Všeticích nic moc. Dorka má poslední dobou problém se soustředěním. Já tomu svým zmatkováním taky moc nepřidávám a tak se nám povedl jen první běh. Časově bída, šest vteřin za vítězem, ale byla z toho alespoň kokarda za čistý běh.