Zimní pohár 2 - 8. 12. 2013 Nučice

12.12.2013 13:37

V prosinci už jsme obvykle zalezlí v noře a chystáme se k zimnímu spánku. Letos jsme si závodní sezónu trošku prodloužili. Posledně se nám v Nučicích móóóc líbilo, tak jsem neodolala a nahlásila i dvojku. No upřímně, byla to spíš chyba, protože už mi nějak chyběla nálada na běhání a celkově to z mé strany postrádalo radost a nadšení. Jsem prostě na zimu naprogramovaná na jiné činnosti..... procházka ve sněhu, mrazu a větru je přesně to ONO. V sobotu před závody jsme si tedy udělali prima výlet s partou Active Dog. Původně nás mělo jít více, ale pár lidem do toho něco nečekaného vlezlo a jiné odradila špatná sjízdnost silnic. Zbyla tak naše již klasická dvojice nejodvážnějších Dog - Já a Katka. Katka byla skoro jako profesionální průvodce, dostala jsem mapu, informační letáčky a navrch přihodila spoustu zajímavých historek. Trasu jsme zakončily žranicí v restauraci na zámku Libouň, zkrátka pohodička. Fotky: , KATKA.

V neděli 8.12. 2013 byl na programu Zimní pohár 2 v Nučicích. Kategorie S/M tentokrát začínaly až odpoledne, takže jsme si užili krásné dopoledne v peřinách. Óóó jak jsem na ně láskyplně vzpomínala, když jsem vymrzlá dvě hodiny čekala na první start. Hned příjezd mi na dobré náladě moc nepřidal, přeplněné parkoviště a místo už jen na totálně rozbahněné části (jak teď vypadá moje auto radši nechtějte ani vidět). Za všechno mohl  program L, který byl jaksi ve skluzu. Alespoň jsem teda zkoukla napínavé finále do kterého se probojovalo překvapivě málo týmů.

Náš první běh byl dvojková zkouška s Alfíkem. Kupodivu reagoval až moc přesně a díky mým zpomaleným reakcím jsme vyfásli jedno odmítnutí a 4. místo. S Dorkou se nám trojková zkouška vůbec nepovedla, skočená kladina, vypadnutí ze slalomu, shozený dvoják a na závěr ještě odmítnutí, hrůza. Asi to byl běh na rozehřátí, pak už Dorka běhala skvěle. Oba kvalifikační jumpingy čistě a dokonce zachraňovala i moje chyby, kterými jsem nás ovšem okrádala o drahocenné vteřiny a zbylo na nás vždy "jen" 4. místo. Ve finále jsme ale zabojovaly a s trochou štěstíčka ulovily 3. místo, paráda.

Alfík se taky snažil. První jumping sice dis, když si střihnul o jednu skočku navíc, jinak hladký průlet. Druhý jumping už se povedl čistě, jen u jedné skočky jsme si trochu nerozuměli a stočil se mi kolem špatné bočnice, takže poměrně velká časová ztráta, i to ale stačilo na úžasné 2. místo a postup do finále. K finálovému běhu jsem nastupovala hodně ve spěchu, sotva jsem stihla po prohlídce přivést psy z auta a hned jsem šla na start. Alfíkovi takový spěch nesvědčí, byl plný adrenalinu a ve stísněném prostoru haly cvakal po všech psech v okolí. Běžel ale skvěle, akorát panička neudržela koncentraci až do konce a na předposlední skočce jsme se diskli. Pak už jenom vyhlášení a lehce před půl devátou odjezd domů.

Na závěr se ještě vrátím o týden zpátky. V pátek 29.11. proběhla členská schůze Agi Forte. Dorinka obhájila pozici Forťáka roku a obří putovní pohár máme na rok zase doma. Alfík to jistil z druhého místa. Chystám podrobnou statistiku našeho letošního běhání. Objeli jsme toho strašně moc a konečnými čísly budu určitě sama překvapená. Teď nás čeká agi pauza a zasloužený odpočinek, i když pro Dorku bude spíš nucený.... Rozhodla jsem se ji nechat kastrovat, čeká nás to příští týden 17.12. přesně na moje narozeniny, tak držte palečky, ať to dobře dopadne.